Kategorija: Igralno kreativni seti

Igralno kreativni seti otoke spodbujajo tudi k logičnemu razmišljanju in naravni kreativnosti. Npr. ptičja hišica otroke spodbuja, da jo sami sestavijo. Pri tem morajo razmišljati, kateri del gre kam, v kakšnem zaporedju jo morajo sestaviti, nato pa jo lahko še po želji okrasijo, otroci sami razmislijo, kje bi bilo najboljše da hišico postavijo, da bodo ptički prišli, nato otroci pripravijo hrano za ptičke in si lahko redno zapisujejo koliko ptičkov je prišlo, morda v knjigi pogledajo kateri ptički so prišli. Sestavljanje ptičje hiške je torej povezalo več disciplin in otroke naučilo številnih novih veščin.

Razvrsti po znamki

Price
Najvišja cena €59,90 Razveljavi
Availability
0 selected Razveljavi
Product type
0 selected Razveljavi
More filters
0 selected Razveljavi

8 products

Razvrsti in prikaži

Razvrsti in prikaži

8 products

Price

Najvišja cena €59,90

Availability
Product type
More filters

8 products

Otroci razmišljajo bolj izven škatle kot odrasli ljudje. Šola jih še ni naučila omejenega razmišljanja in to moramo poskušati čim dlje vzdrževati. Spodbujati je potrebno drugačne rešitve in drugačne ideje. Tako bodo razvili še širši pogled in obogatili svojo domišljijo.

Učenje z igralno kreativnimi seti vključuje preučevanje oblik, gradnjo stavb, spoznavanje narave, spoznavanje novih materialov, mešanje barv itd. Otroci se lahko npr. naučijo izdelati svoj herbarij. S tem bodo morali opazovati naravo spoznali se bodo z letnimi časi, kako se narava spreminja, spoznali bodo različne rastline, se naučili za kaj so te rastline dobre, obenem pa bodo tudi fizično aktivni saj se rožice ne bodo nabrale same. Otroke bo izdelava herbarija zabavala obenem pa se bodo naučili kup novih stvari. Ko otroci raziskujejo svoje okolje pri tem doživljajo zadovoljstvo, ki pride od raziskovanja, odkrivanja in reševanja problemov.

Pri delu s kreativnimi seti otroci vadijo vrsto veščin. Samo delo zahteva koncentracijo, ustvarjalnost, potrpežljivost, spodbuja sposobnost reševanja nalog in problemov, obenem pa otroke nauči, da je lahko za nek problem več možnih rešitev.

Otroci so naravno motivirani za reševanje problemov. Problem jim predstavlja izziv in ker si želijo priti do rešitve, bodo poskusili več različnih pristopov. Včasih potrebujejo malo spodbude, ali samo pravilno predstavitev problema, da jim bo postal zanimiv.

Stvari, ki se jih otroci učijo v šoli se v resničnem življenju velikokrat ne uporabljajo. Igralno kreativni seti spodbujajo razmišljanje o resničnem svetu in njegovih strokovnih disciplinah in njihovem medsebojnem odnosu. Otroci namreč nekaj sami ustvarijo in to povežejo z vsakdanjim življenjem.